Friday 6 April 2012

~~forgetting him in my life~~

as salam untuk semua malam ni.. malam aku aku teringin nak wat entry baru.. al maklum lah, cuti sem da menjelma.. 4 paper da berjaya aku harungi.. n ary ny da kuar markah mid sem exam paper satistics for biology 2.. alhamdulillah aku dapat pe yang aku nak.. thanks God.. 

sebenarnya aku nak cakap kat blog ni yang aku da berjaya lupakan ko, A.M.A dari mimpi sedih aku tu.. aku ucapkan terima kasih kat kau sebab berikan aku momen-momen bahagia masa aku bersama-sama n kau.. tapi hubungan kita ni xberkekalan seperti yang kita harapkan, bukan?? masa aku putus n ko dulu, aku asyik nangis je xkira siang dan malam.. aku tau lw kita bersama pun, macam-macam masalah akan timbul.. so, aku decide untuk lupakan ko untuk selama-lamanya.. mmg susah, tapi aku perlu lakukan untuk kebaikan aku sendiri.. sekarang pon ko da bahagia n insan yang tersayang kan.. aku pon da bahagia n hidup aku sekarang.. :)

insyaALLAH, aku try nak improve hidup aku tanpa pk kan tentang relationship ni.. tapi sekarang aku berada dalam dilemma.. tapi bila aku share n kawan aku a.k.a hasnieza.. baru aku buka mata tentang realiti perhubungan,, first time in my life aku terfikir tentang soalan yang hasnieza ni tye,, terima kasih kawan.. rupanya perhubungan ni bukan semudah yang kita fikirkan.. kita selalu kaitkan cinta dengan perkara bahagia n sweet,, tapi kita selalu lupa kadang-kadang cinta tu menyakitkan.. and de gak part yang sdey,.. untuk mara ke peringkat seterusnya iaitu perkahwinan, banyak persediaan yang kita perlu lakukan untuk menghadapi ujian yang mendatang.. cewahhh.. aku da berjangkit n hasnieza.. berjiwangz di tengah malam ni.. xnak la aku merepek lagi,, adios amigos.. as salam.. :)

No comments:

Post a Comment