Saturday 14 April 2012

~~ sekeras air batu~~

selamat tengah malam semua,. aku baru balik dari tengok movie Wrath of Titan with my bestfriend, asmarina, wahie, sanah and aidil.. time tengok movie movie tu sampai le balik mood aku terbang pergi mana entah,. mmg membisu habis lee dalam panggung wayang sampai la kat dalam kereta.. xde mood nak cakap, tekak pon perit cam telan pasir, nak senyum pon cam plastik.. minx maaf ye kawan2.. mood aku spoiled ary ny.. dan sebab aku jadi cam ni let me keep it myself.. aku lw xde mood mmg aku wat bodoh je dengan semua orang.. maybe aku nampak je cam happy go lucky ley ktawa sama2.. tapi sebenarnya lw da datang angin puting beliung, jangan ditegur.. maybe aku ni ikut darah Bugis ayah aku.. kuat sangat naik angin.. mungkin aku patut diamkan diri wat seketika tuk tenangkan diri aku..

lepas ni aty aku beku dan sekeras air batu.. xde perasaan untuk orang lain da.. perangai tu akan hilang bila tiba pada masanya.. better aku pk masa depan aku, mak ayah n adik aku.. no special seat for other person in my heart,. tu yang terbaik.. da la, xde idea nak tulis.. sayonara..

No comments:

Post a Comment