Monday 30 April 2012

HaTi-hAtI SaYAnG

hai and assalamualaikum.. just want to share with all of my friend.. yang aku da jatuh sayang kat orang lain yang menggantikan abdullah muhammad aifa.. nampaknya aku da boleh melupakan die sepenuh hati aku.. yup, aku xmenyesal die tinggalkan aku demi orang lain.. langsung xrasa rugi.. sebab  ade hikmah atas kehilangan orang yang aku sangat aku sayangi.. mula2, memang aku suffer aku berpisah dengan die.. menangis tiap-tiap malam.. teringat die mula la mata aku berair and terus menangis.. mak je la tempat aku luahkan persaan yang da bercerai-beraitu.. benda tu berterusan sampy ke bulan 6 aku putus n die.. 
but now, im healed!!! aku sedar yang aku da boleh terima kehilangan die time aku duduk sorang-sorang.. waktu tu aku xpercaya yang aku da berjaya lupakan die sepenuhnya.. aku happy dengan hidup aku sekarang.. walaupon tiada kehadiran orang yang tersayang di sisi aku.. tapi aku percaya lambat laun "imam" aku akan muncul,. mak selalu cakap "buat apa mencari cinta, sedangkan cinta yang HAKIKI tu x dikejar.. kejarlah cinta HAKIKI, mesti cinta itu akan menyusul kemudian".. aku happy dapat mak yang cukup memahami aku.. mungkin jarak umur aku n mak yang x terlalu jauh.. membuatkan aku boleh berkongsi masalah hati and perasaan dengan mak.. mak selalu bagi aku semangat nak teruskan kehidupan lepas aku putus cinta.. lagi satu, mak suka pesan macam ni kat aku " biar cinta itu datang sendiri, jangan dipaksa-paksa".. hee.. i luv that advice, mom..
sekarang ni pun aku da jatuh sayang kat orang itu.. tapi aku diamkan je dulu.. sebab aku xnak terbuai dengan perasaan ni.. takut effect kat study.. so, aku jadikan perasaan ni sebagai pemangkin a.k.a catalyst untuk aku belajar bersungguh.. :)
tu je la yang aku nak bebel.. assalamualaikum...
<3 # rasa puas dapat meluahkan persaan kat dinding blog # <3

No comments:

Post a Comment